32 - 27 = 5, of niet? - Reisverslag uit Zelhem, Nederland van Carine Eskes - WaarBenJij.nu 32 - 27 = 5, of niet? - Reisverslag uit Zelhem, Nederland van Carine Eskes - WaarBenJij.nu

32 - 27 = 5, of niet?

Door: Carine

Blijf op de hoogte en volg Carine

02 Februari 2014 | Nederland, Zelhem

Zo dan! Vandaag is het zondag, twee dagen voordat ik vertrek. De afgelopen drie weken heb ik de laatste hordes genomen en is nu is alles geregeld: mijn kamer is onderverhuurd, de pannenkoeken zijn gebakken en gegeten, het huis van Michelle is ‘gewarmd’, mijn kerstpakket is gehaald en uitgepakt, statistiektentamen gemaakt (nog geen cijfer helaas), de centjes zijn verdiend, Gerbens verjaardag was helemaal leuk en Opa’s feestje was ook een succes…. Ik ben dus zo goed als klaar!

Gisteravond heb ik mijn afscheidsfeestje gevierd en ik heb genoten! Ik vind het zo geweldig dat al die mensen speciaal voor mij langs zijn gekomen en mij gedag hebben gezegd :) Het gezelschap had een internationaal tintje, want zelfs mijn nicht Mirjam en haar vriend Harry waren uit Engeland overgekomen dit weekend en hebben een gaatje gevonden om even langs te komen. Helemaal super! Ook het zuiden en westen van het land waren vertegenwoordigd en natuurlijk de hele familie. Mijn vriendjes en vriendinnetjes zijn ook bijna allemaal langsgekomen, ondanks verhuizingen, verjaardagen en andere verplichtingen. Ik ga iedereen ontzettend missen! Gelukkig heb ik genoeg kaartjes, foto’s, drop, tijdschriften, stroopwafels, hagelslag en andere handigheidjes gekregen om ze niet te vergeten ;) Het meest bijzondere cadeautje kwam wel van mijn zusje: ze heeft speciaal voor mij een liedje geschreven! Te lief!

Dan blijft er toch nog een klein probleempje over: mijn koffer. Afgelopen week was ik begonnen met mijn koffer inpakken, maar hij (of zij?) bleek te klein. Dus nu heb ik Gerbens ietsje grotere koffer gestolen. Na drie pogingen zit het meeste erin. 27 kilo. Ik hoor je denken: 32 min 27 is nog 5 kilo ruimte over! Was het maar zo’n feest. Ik heb dan wel 5 kilo aan gewicht te goed, maar als de koffer vol zit, dan houdt het helaas wel op. Hoe ik al die lieve en lekkere cadeautjes mee ga krijgen, weet ik nog niet. Ik vrees dat ik me vanavond en morgen aan poging vier en/of vijf ga wagen, want het moet en zal er allemaal in passen!

  • 02 Februari 2014 - 17:01

    Anita Winters:

    Zo veel mogelijk dingen oprollen; en alle ruimte benutten sokken in schoenen e.d.
    Heel veel succes met inpakken en een goede reis!!!!!

  • 02 Februari 2014 - 19:56

    MAMS:

    Met al dat lekkers weten wij ook wel raad hoor !! Dus wat niet in je koffer past kun je met een gerust hart thuis laten.

  • 03 Februari 2014 - 09:51

    Anka Ceha:

    Hoi Carine,

    Wat leuk dat ik ook een inkijkje krijg in jouw Hongaarse avontuur! Heel erg veel succes en plezier daar!
    Pas goed op jezelf!

    Groetjes,
    Anka

  • 03 Februari 2014 - 14:25

    António En Tante Nardy:

    Hoi Carine,
    Hopelijk is het ondertussen gelukt met de koffer, anders horen we het wel, dan komen we wel helpen met het opmaken van al het lekkers :).

    Wij verheugen ons er weer op om alle avonturen te lezen, deze keer van jou en uit Hongarije,

    heel, heel erg veel plezier en succes,

    Liefs António en tante Nardy

  • 07 Februari 2014 - 20:38

    Oma Wessels:

    jammer dat je koffer te klein was wei hadden nog een mooie grote koffer van wege de dansgroep
    maar niet getreurd je bent ertoch gekomen wij wensen je veel plezier groeten van oma en opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carine

Actief sinds 14 Jan. 2014
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 10275

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 25 Juli 2015

Studeren in Debrecen

Landen bezocht: